Tuesday 6 January 2009

Birthdaywishes from Edona

Hej

Tyst

Förstår ni inte vem det är som talar just nu. Jo det är den älskvärda Edona. Men tyvärr så ska inte det handla om mig just nu, utan om en annan unik varelse i mitt liv. Ingen mindre än xexe, RRrrrezearta, arta, lillen och min favorit namn ärtan(hihi). Nu ska jag försöka komma på några trevliga ord om ärtan.
Ja vad kan man säga om ärtan hon kan va snäll hon kan va elak. Men oftast är hon faktisk snäll, mot mig i alla fall=) Hon presenterar mig för Haifa som är riktigt snällt. Sedan är ärtan roligt och speciellt när hon säger till andra hur dom ska va det är riktigt roligt. Sen är det roligt när hon tror hon kan dansa framför allt magdans. Ärtan är enveten vet inte om det är positivt eller negativt det får ni bestämma själv.sedan finns det ju så många andra underbara egensaker som äratan har vi vet säkert alla ni fattat mm. Gud nu är jag trött, det är ansträngande för mig, det tog mig två timmar och skriva detta tro det eller ej. Jag är verkligen stolt över alla fel jag har gjort medan jag skrev detta långa stycket.

Och ja just det grattis jag hade glömt varför jag skrev detta. Hur gammal blir du? Du beter dig som en 14 åring och ser ut som en 47 åring=)

PS: sluta va en copycat ärtan.

Xoxo er älskvärda Edona

Tata


No comments: